Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarhamitz
____________
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 16:36, 02 Paź 2008 Temat postu: Tierra Gloriosa dla początkujących |
|
Biuletyn wojenny, czyli podstawy TG
Rekrucie!
Witaj w strefie koncentracji sił. Pół godziny drogi stąd znajduje się Tierra Gloriosa - Twój punkt docelowy! Z pewnością poznałeś już historię tego miejsca. Podczas szkolenia zaznajomiłeś się z tajnikami walki oraz taktyką naszych sił. Bez wątpienia oczekujesz na kontakt z legendarnymi źródłami mocy, potęgującymi możliwości naszych wojowników. Jesteś gotów na chwalebne zwycięstwo. Zdradzę Ci jednak sekret: Twoi mistrzowie nigdy tam nie byli.
To prawda, że źródła mocy wzmocnią Twój organizm. Wzmocnią także tamtych.
To prawda, że każdy metr uzyskanej ziemi przybliża koniec wojny. Dzień później go tracimy.
To prawda, że wkraczasz w krąg najlepszych z najlepszych. Przyjaźń potrwa krótko.
To prawda, że Tierra Gloriosa jest piękna. Dla umierających.
Taka jest prawda, chłopcze. Walka o ten zasrany skrawek ziemi trwa dziesiątki lat. Zdobywaliśmy go tysiące razy, po to tylko by dzień później utracić swe pozycje. Honor? Nie pierdol! Gdy czołgasz się w okopach wypełnionych rozkładającymi się ciałami poległych, nie myślisz o honorze. Twoją głowę zaprząta tylko jedna myśl: jak nie zrzygać się od wszechogarniającego smrodu gdy półtoraręczny miecz zbliża się do Twojej głowy. Taktyka to fikcja. Nikt nie jest w stanie dowodzić w takich warunkach. Jesteś tylko Ty i Twoi towarzysze, skupieni w ciasnych przejściach podczas szturmu na fortyfikacje, bronione przez zdesperowanych wojowników i cholerne wieże strażnicze. Jakie wieże? Nie słyszałeś o nich? Jakby Ci to wytłumaczyć... widzialeś kiedyś kombajn? Wychowałeś się w mieście? To... nieważne zresztą, Rekrucie! Ostatnia rzecz, którą musisz wiedzieć, to szanse na przeżycie...
Nie interesują Cię biadolenia starego weterana?! Gotujesz się do walki bohaterze?! To idź do diabła! I tak pewnie się już nie spotkamy...
* Tekst dotyczy Tierra Gloriosa. Nie miałem styczności z Tierra del Bruto, więc zainteresowanych TdB odsyłam pod adres: [link widoczny dla zalogowanych]
Aby przystąpić do wojny nacji, wymagany jest:
- odpowiedni lvl
- wybrana nacja
- 1kk alz
Wojna nacji odbywa się codziennie o: 10.00, 14.00, 18.00, 22.00, 2.00 i 6.00, na jednym z kanałów (wg lvl postaci):
I) 95 -129
II) 130-149
III) 150-170
Poczekalnia
Logujemy się w oknie wyboru serwerów, bądź bezpośrednio z innego kanału, po zaakceptowaniu wyskakującego w momencie rozpoczęcia wojny przycisku "join".
Po zalogowaniu znajdujesz się w komnacie oczekujących swojej nacji. U góry ekranu wyświetla się czas pozostały do rozpoczęcia wojny.
Obok małej mapki w prawym górnym rogu masz informację o ilości oczekujących na wojnę graczy z obu nacji. Zauważysz tam również informację o swojej pozycji na liście oczekujących (na war mapkę może wejść tylko 100 pierwszych graczy z nacji). Znajdziesz tu następujące informacje:
- Capella / Procyon: liczby wskazujące ilość graczy, którzy wejdą do walki / całkowitą ilość oczekujących graczy
- Waiting list: pozycja na liście oczekujących
- Member list (V): wyświetla liczbę graczy z Twojej nacji oczekujących na wojnę. Pokazuje również, kto jest w party, a kto solo. Podświetlając listę, zobaczysz aktualną pozycję danego gracza w rankingu.
- Strategic Map (M): mapka TG z pozycjami do zdobycia. W prawym, górnym rogu jest baza Cap, w lewym dolnym - baza Proc.
W poczekalni znaleźć można również:
- Depozyt
- Grocera: u niego dodatkowe itemy: 1. Med Kit - przywracający zwiększoną ilość HP na war, 2. Zestawy do budowy wież
Gdy licznik czasu dojdzie do 0:00, wojna się rozpoczyna.
The War Map
Wojnę zaczynasz w bazie swojej nacji. Na dzień dobry znajdują się tu dwi wieże: Ressurection i Warp.
Twoim zadaniem jest teraz zabijanie i niszczenie wszystkiego co czerwone na mapie wspomagane budowaniem wież. Za wszystkie te działania otrzymujesz punkty (widoczne po kliknięciu "V").
Lider party ma dodatkowe zadanie. Tylko on może budować niektóre wieże, takie jak: Warp czy Ressurection.
* w zmienionym systemie, gracz nie otrzymuje pkt za budowanie kosztem punktów - jedynie, gdy poświęci na budowanie alz (jeśli wygramy, 80% alz zostaje zwrócone). Obnizono również ilość punktów zdobywanych za niszczenie wież przeciwnika.
Strategiczne punkty na mapie to bazy nacji, oraz punkty: Alpha, Center i Omega. Poza nimi znajduje się kilkanaście mniejszych. Celem wojny jest zdobycie tych pozycji oraz zajęcie poprzez budowę wież swojej nacji. Jedyny problem tkwi w tym, że nacja przeciwna dąży do tego samego^^. Pozycje są chronione również przez Legacy Guardians - źródło dropów wszelakich
Dropy:
*Sword Master Potion
*Magic Master potion
*Reflect potion
*Vitality Potion
*Vitalregen Potion
*Evasion Potion
*Manacondense Potion
*Sharpness Potion
*Hardness Potion
*Legacy Weapon (czyli najbardziej zabójcze zestawy broni w grze^^)
The Force Towers
Większość wież może budować każdy w niemal dowolnym miejscu. Wystarczy aktywować item w inventory i wybrać typ wieży oraz sposób płatności (alz lub war punkty w przypadku party liderów).
Każdy typ wieży ma 3 warianty:
- Small - szybka, tania i dająca najmniejsze bonusy (500k alz)
- Medium - (700k alz)
- Large - wolna, droga i dająca największe bonusy (1kk alz)
Przystępując do budowy dużych wież, warto zatroszczyć się o wsparcie innych graczy. W trakcie budowy jesteśmy absolutnie bezbronni.
Rodzaje wież:
- Ressurection Tower: tworzy miejsce respa po zgonie
- Warp Tower: pozwala teleportować się między warpami
- Attack Towers: mały system obronny
- Debuff Towers: 1. attack down, 2. defence down, 3. HP down. Obniżają statystyki wrogów znajdujących się w obszarze ich działania.
- Buff Towers: 1. attack up, 2. defence up. Obdarzają buffami znajdujących się w pobliżu członków Twojej nacji.
- HP Heal Tower: leczy HP
Uszkodzone wieże można również naprawiać, klikając "R".
Baza wroga
Aby zdobyć bazę wroga, musisz najpierw zniszczyć bramę. Będąc w środku, możesz zająć się niszczeniem wież wroga oraz docelowo: zniszczeniem symbolu nacji. Gdy w jej miejscu postawisz symbol własnej nacji - baza przechodzi we właściwe ręce^^. Sprawę utrudniają jedynie upierdliwi, czerwoni gracze, próbujący nieustannie sprowadzić Twoje HP do 0
Punkty
W prawym, górnym rogu ekranu możesz dojrzeć punkty: 1. Twojej nacji, 2. zdobyte przez Ciebie, 3. nacji wroga.
I. Score - czyli punkty zdobyte przez nację (ich ilość decyduje o wygranej)
Za zajęcie pozycji:
Small: 1000
Medium: 2000
Large: 5000
Base: 5000
Za zabicie wroga:
10
Za zabicie guardiana:
Small: 100
Medium: 300
Large: 500
Za zniszczenie Force Tower:
Small: ?
Medium: ?
Large: ?
Warp/resurrect: ?
Za utrzymane Force Tower:
Small: ?
Medium: ?
Large: ?
II. Points - czyli punkty, za które Liderzy Party mogą budować wieże.
Koszt:
Guardians:
Small: 100
Medium: 200
Large: 500
Towers:
Small: 100
Medium:150
Large: 200
Warp/resurection:500
Punkty zdobyte przez party (aktualność pod znakiem zapytania):
Za zniszczenie wież:
Small: 100
Medium:150
Large: 200
Warp/resurection:500
Za utrzymanie: (za każde 3 min)
Small: 100
Medium: 200
Large: 500
III. Personal Score - czyli punkty własne, osobiście zdobyte poprzez:
- zadany dmg
- zniszczone wieże
- wybudowane za alz wieże
Nagrody
Za zwycięstwo, wygrana nacja otrzymuje bonusy.
Osobista nagroda wysyłana jest mailem. Każdy dostaje Buff Capsule Cube (High) oraz pewną ilość alz.
Najważniejsza nagroda osobista: WExp.
Warunkiem uzyskania WExp jest zdobycie min 30 punktów w trakcie wojny. Jeżeli ten warunek jest spełniony, otrzymujemy:
- 40 WExp - jeżeli nasza nacja przegra
- 80 WExp - jeżeli nasza nacja wygra
Dodatkowo, 30% najlepszych graczy uzyskuje 10% więcej wexp za war.
Każde 100 WExp można wymienić u oficera w PL na: honor, exp, albo skill exp.
Od Lord of War, na TG 150+ funkcjonuje również system tytułów (Bringer, Guardian). Uzyskują je gracze, którzy zdobędą najwięcej osobistych punktów w ciągu tygodnia. Tytuł utrzymuje się przez tydzień, zapewniając podczas wojny spore bonusy.
Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aarhamitz dnia Nie 11:09, 13 Wrz 2009, w całości zmieniany 16 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Trixel
Radcy Słońca i Mroku
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z kątowni
|
Wysłany: Wto 16:29, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
To samo co U Aarha wraz z obrazkami i uaktualnionym komentarzem
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BRUJO
Radcy Słońca i Mroku
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze wsząd..
|
Wysłany: Wto 10:15, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
ja moze dodam pare groszy do tego info; brakuje tu czegos...
1. score nabijamy przez odebrane zadane dmg oraz za budowanie wierz za ALZ, wiec odpowiednia ilosc ALZ, jesli wbijamy na ostatni dzwonek musimy posiadac (powiem 10kk+)-AlZ jest zwracane za wygrane tg, otherwise wtapiasz kase; oplca sie za alz budowac kiedy wiadomo ze wygrane tg będzie
2. wyższe lvl-e tg: gracze nie powinni zbytnio zwracac uwagi na to czy jakis wi rzuci sp czy nie; od tego sa SP Gear; WAZNE, aby miec resist od wiza i odpowiedni title uruchomiony.
3. jak wyzej wspomniano, są bazy Small, Medium, Large. na mapie jest to odpowiednio rozmieszczone. i tu robi się tak, ze np lurujemy Guardiany N11-N12 w celu szybkiego zdobycia punktow na mapie(w efekcie przejmiemy 2 bazy na raz, czyli 2xwiecej punktow dla nacji, np. capsow)
O tym 3ba pamietac
4. Walka z przeciwną nacją:: tutaj chodzi mi glówie o problem skili wywracających-jest sposób na to: szybkie klikanie LPP w dowolne miejsce, tj. do przodu tylu w bok, w zalęzności od tego w którą strone chcemy wstac.
5. MAPA - odpalamy przyciskiem "m" - należy tutaj często sprawdzac, aby miec aktualną informację, które bazy przeciwnik przejął, atakuje, oraz czy chce nas pozbawić respa. Na tg mamy tez tzw. resp-hunterow, czyli ludzi, ktorzy porostu dysponuja odpowiednim dmg, aby zniszczyc nasz resp/warp czy inna wazna wierzę. W sytuacji gdy sie na takiego natkniemy, i wiemy ze nie mamy szans, mozna jedna k cos zrobic: klikamy na resp i naciaskamy R (repair-napraw). Chociaz taki gracz nas ubije, to naprawilismy odzyskalismy czesc hp wierzy. i mozna tak w kolko. a z dzialan takiego gracza niewiele wyniknie.
6. gra solo nei ma sensu na tg; lepiej w calym party isc jedna grupa i przejmowac szybko bazę za baza.
to chyba na tyle co chcialbym narazie napisac
Powodzenia na tg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|