Forum www.cienistyazyl.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Forgotten Temple

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.cienistyazyl.fora.pl Strona Główna -> Questy i dungeony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Aarhamitz
____________
____________



Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 17:41, 17 Maj 2008 Temat postu: Forgotten Temple

Znaleziony opis przejścia wraz z informacją dot. mithrill craftu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Autor poradnika: Ikarus



Forgotten Temple (B1F)

Niezbędne żądania i rekomendacje do wejścia w dungeon:

- 115 poziom (chociaż w większości przypadków 115 poziom jest za niski),
- Muster Card: Forgotten Temple B1F w inwentarzu,
- 50 minut wolnego czasu,
- wskazany healer (chyba, że grupa jest doświadczona),
- wymagane skille: Transcender/Completer,
- 1 milion Alz,
- 5 pasków SP (co najmniej 2-3).

Wejście w dungeon znajduje się na mapie Forgotten Ruina w samym jej końcu (miejsce respawna bossa Monakus Karion).

Uwaga: Z mobow wypadają przedmioty dla aktywacji ukrytych qestów (Mutant Energy Ball dla dostępu do NPC, Mutant Key (Red), Mutant Key (Green) i Mutant Key (Blue).

1. Aktywować qest na piaskowym zegarze na schodach.

2. Aktywować qest na dużej płaskorzeźbie na ścianie.

3. Zobaczycie most z dwoma ścianami ognia, zagradzającymi drogę. Ogień znika w kilka sekund, jeżeli stać w jego zasięgu - odbiera HP.

4. W ślepym zaułku aktywować qest na ścianie, żeby otworzyć przejście dalej. Zabić wszystkie moby na korytarzu, potem aktywować qest na znajdującym się z brzegu nagrobku.

5. W następnym pokoju trzeba rozwalić ognistą ścianę, aby iść dalej. Złożoność polega na tym, że z czterech kątów komnaty strzelają działa (jednocześnie + postacie bijące z bliskiej odległosci otrzymują dmg od ognistej ściany).
Najlepsza pozycją jest ustawienie się w niedalekiej odległości od bramy obok jednego z dział (na przykład z prawej). wtedy dwa działa z tyłu nie będą zadawać obrażeń (wskazane jest użycie battle mode + aura mode w celu uzyskania wyższego dmg i defa).

6. W korytarzu będą moby Obsidian, które wszystkie należy zabić do qesta (najlepiej grupami po 2-4).

7. Po śmierci wszystkich mobów aktywować qesta na wężowej głowie, która znajduje się na ścianie przy ognistej bramie. Głowa okaże się teleportem do kolejnej komnaty (każdy teleportuje się oddzielnie).

8. W tej komnacie znajduje się pierwszy boss Nesbite. Boss używa dwóch rodzajów ataków - obszarowego oraz na pojedynczego gracza. Wybór ataku przez bossa jest całkowicie przypadkowy ale to nie zmienia faktu, że wymagany jest healer.
W środku pokoju znajdują się 4 stożki, które trzeba obserwować. Gdy stożek zapali się niebieskawo-zielonym światłem oznacza to, że w tym kącie komnaty pojawi się mob Serpent. Mob zjawi się na kilka sekund, jeżeli go w ciągu tego czasu nie zostanie zabity, mob umrze sam, a stożek będzie palił się dalej. Tak będą zapalały się po koleji wszystkie 4 stożki. Jeżeli który kolwiek z 4 mobów nie zostanie zabity, po zapaleniu się ostatniego stożka działo zada dmg. Za każdego nie zabitego moba około +1,5k dmg. Łatwo zatem wywnioskować, że nie zabicie 2 mobów będzie równało się ze śmiercią wszystkich członków party.
Ażeby uniknąć uderzenia działą, trzeba zabić wszyscy 4 moby. Do tego zadania powinno wyznaczyć się kogoś jednego, kto posiada krótkie magiczne skille np. wizard albo magiczny shielder.
Po śmierci bossa należy aktywować qesta na wężowej głowie (porozmawiać dwa razy), aby otworzyć drzwi na korytarz

9. Korytarz okaże się labiryntem, aby go przejść należy trzymać się prawej strony i podążać naprzód. Do nowego qesta trzeba zebrać odpowiednią ilość przedmiotów, które wypadają z mobów w komnacie (lepiej zabić wszystkie moby). Cat's Blue Jewel pada z mobow Felichra, Cat's Red Jewel - z mobow Vigest Moby należy zabijać stosunkowo dużymi grupami..
Po przejściu labiryntu dojdziecie do następnej ognistej ściany. W komnacie znajdziecie obiekt Beetle Tomb. Dmg należy zadawać do momentu wypadnięcia Record of the Mutant.W trakcie zadawania dmg nalezy używać skilli o małym dmg i obserwować kiedy wypadnie item. Każdy z uczestników party musi otrzymać item Record Of The Mutant. W trakcie bicia Beetle Tomb, może on być czasowo niedostępny (bug), dlatego wskazane jest aby archer, wizard lub magiczny shielder korzystając z magiczny skilli wydropili dla każdego członka party po jednym itemie.
Po wykonaniu tego zadania, należy wrócić się z powrotem. W jednej z komnat pod scianą będzie stać nieduży żółwik na podstawce. Na nim należy aktywować qesta, ściana otworzy się, a wewnątrz będzie stać NPC Mutant Researcher.
Każdy z osobna powinien porozmawiać z NPC (dialog z 5-6 replik, wybierać pierwsze odpowiedzi) i kupić u niego Purify Epaulette za 1,000,000 Alz. Purify Epaulette wkłada się w miejsce swojej capy. Punify Epaulette dodaje następujące staty +350 HP i +500 Defense. Kupno Epauletty jest konieczne do wykonania dalszej częsci dungeonu.

10. Przejść do następnej komnaty i aktywować qesta na Red Aquarium (fioletowy stożek na obrazku). Za waszymi plecami zamknie się przejscie i ukaże się ściana ognia. Następnie zaczną respic się moby. W sumie będą 4 fale, pierwsze dwie - po 8 sztuk Vice Felichra, dwie ostatnie - po 4 sztuki Vice Vigest.
Moby zadają duży dmg, dlatego należy zawsze mieć możliwość cofnięcia się.

11. Po zabiciu wszystkich mobów należy rozwalić ognistą bramę, żeby przejść do następnej komnaty Cat Bossa.

12. W komnacie znajdują się trzy moby Vice Vigest i na prawo po schodach - boss Chakris. Boss ma aurę odporności, która można zdjąć tylko na bardzo krótki czas, jeżeli zabić te trzy moby (lub jednego, jeżeli wybrać właściwego ale szybciej zabić wszystkie).
Mogę zaproponować taktykę, do której przyzwyczaiłam się: zacząć uderzać trzy moby (nie wchodzić na schody, ponieważ może zaatakować boss). kiedy ich hp zejdzie gdzieś do 40-50%, wykorzystać BM1(BM2) + Battle Aura. dobić mobow, zacząć bić bossa. Po pierwszej śmierci trzech mobow tarcza opadnie na 15 sekund. Boss uderza we wszystkie postacie znajdujące się w pobliżu (koło 1000 hp uderzenie). Żeby schować się przed bossem trzeba zejść na dół po schodach (boss zawsze zostaje na jednym miejscu). ale lepiej tego nie robić, ponieważ należy bossa jechać bardzo szybko, ponieważ po chwili pojawi się ponownie aura i boss znów stanie się niepokonany. Teraz trzeba jeszcze raz zabić trzy moby i wrócić aby dobić bossa.
Właściwość bossa: bardzo szybka regeneracja życia. przy niskim dmg on będzie szybciej przywracać HP niż wy będziecie mu odbierać
Rada: maksymalnie powiększyć dmg i zabić bossa jak najszybciej. Żadnych innych trików tu nie ma.

13. Po śmierci bossa trzeba zdjąć Purify Epaulette, rozbić go za pomocą transmutera, aby dostać item Cat Stone.
Następnie aktywować qesta na agregacie, której strzegł boss. Agregat okaże się teleportem do kolejnej komnaty.
Z powrotem do tego pokoju można wrócić, jeżeli nacisnąć na kamienny stożek pod ognistą ścianą.

14. Szybko przebiec przez korytarz, którego sciany wyposażone są przez liczne działa, do następnej ognistej ściany, którą trzeba rozwalić, żeby przejść do następnej komnaty..

15. Kolejne dwie komnaty odznaczają się tym, że, znajdując się w nich stale będziecie otrzymywać dmg. W komnacie trzeba zabić kilka grup mobow. Jedna grupa składa się z jednego dużego Granite Golem i kilku mobow trochę mniejszych o nazwie Druga.
Można stać przy wejściu do komnaty wabiąc po 2 moby, ponieważ są silne i mogą wykończyć całe party.
Miejsce, zaznaczone na obrazku - jedyne, gdzie dmg otrzymywany od komnaty nie będzie sięgać. tam też można stać, ale zbiegnie się dużo mobów.
Po śmierci wszystkich mobów otworzy się brama do kolejnej komnaty.

16. Zabić wszystkie moby Groga, dzieląc je na nieduże grupy (max po 4). W końcu tego korytarza będzie następną ognistą bramą i nadgrobie do dalszego qesta.
Uwaga: Po aktywacji qesta, brama otworzy się w sumie na kilka sekund, dlatego wszyscy powinni stać bezpośrednio przed nią, żeby szybko przemknąć i dashem dobiec do kolejnych wrót. Na aktywację qesta trzeba posłać kogoś szybkiego, żeby on niechcący nie spóźnił się przebiec
przez bramę, na przykład, wizarda z jego blink+dash.
Jeżeli ktoś nie zdązy przebiec przez bramę, należy ją zniszczyć, ponieważ na kolejnym bossie potrzebny jest maksymalny dmg.

17. Zaraz po tym jak zamknie się brama, zjawi się finałowy boss Orca (on będzie podawać się za Orca Origin). Postacie atakujące z bliska stają naokoło bossa pod kątem prostym (z przodu, z tyłu, z prawej strony i z lewej strony jak na bossie ls3). Healerzy są tu niezbędni oraz wizardzi.

U bossa dwa rodzaje ataków:
1) a-la Berderk Faello, uderza tylko pojedynczo przy właściwym rozmieszczaniu postaci;
2) AoE - zawsze uderza wszystkich w pobliżu
Jest niewielka ilość czasu, dlatego, żeby zabić bossa.trzeba wybrać jednego klona, jeżeli tego nie zrobić w porę, to on umrze sam, i na jego miejscu pojawią się moby, przed którymi trzeba się uchronić. Po chwili boss zjawi się ponownie, ale pod inną nazwą. uderzać on będzie mocniej oraz będzie mieć większy def, i zabić go będzie trudniej. W sumie boss respi się 4 albo 5 razy, przy czym każdy następnu jest silniejszy od poprzedniego. Na każdego klona daje się kilka minut ale w każdym przypadku bossa trzeba zabić jak najszybciej, a najlepiej zabić pierwszego (Origin).

18. Po śmierci bossa aktywować kryształ w celu zakończenia dungeona i dostać 3k honoru. Jeżeli nie zrobiliście jeszcze qestów z kluczami, to zróbcie je przed aktywacją kryształu.


Qesty na klucze:

Jak zostało zaznaczone wyżej, z każdego moba losowo padają przedmioty do aktywacji ukrytych qestów.
Lista kluczy:
- Mutant Energy Ball
- Mutant Key (Red)
- Mutant Key (Green)
- Mutant Key (Blue)

Qest na ukryty sklep NPC MUTANT'S BLACK MARKET

1. Podnieść Mutant Energy Ball
2. Aktywować qesta na obiekcie Secret Device, który znajduje się w komnacie Beetle Tomb (p. 9 podstawowego qesta). Zniknie ściana i otworzy się dostęp do NPC. U tego NPC można zdobyć formuły dla crafta mithrilla ze slotem.

Lista przedmiotów:

Mithril Cube (Żądania dla wszysckich przedmiotów są jednakowe, trzeba kupić formułę z nazwą tego przedmiotu, który chcecie)
- 1x Astral Core (Blue Mithril)
- 1x Slot Extender (Low)
- 1x Force Core (High)
- 1x C.A. Unit - Regard for H.Age

Ceny przedmiotów:
10,000,000 Alz

Mithril Cube (Orb)
Mithril Cube (Crystal)
Mithril Cube (Katana)
Mithril Cube (Blade)
Mithril Cube (Gauntlet (FS))
Mithril Cube (Gauntlet (WA))
Mithril Cube (Gloves (FB))
Mithril Cube (Gloves (FA))
Mithril Cube (Hands (BL))
Mithril Cube (Hands (WI))
Mithril Cube (Greaves (FS))
Mithril Cube (Greaves (WA))
Mithril Cube (Boots (FB))
Mithril Cube (Boots (FA))
Mithril Cube (Shoes (BL))
Mithril Cube (Shoes (WI))
Mithril Cube (Visor (FS))
Mithril Cube (Visor (WA))
Mithril Cube (Headgear (FB))
Mithril Cube (Headgear (FA))
Mithril Cube (Headpiece (BL))
Mithril Cube (Headpiece (WI))

20,000,000 Alz
Mithril Cube (Diakatana)
Mithril Cube (Greatsword)
Mithril Cube (Plate (FS))
Mithril Cube (Plate (WA))
Mithril Cube (Coat (FB))
Mithril Cube (Coat (FA))
Mithril Cube (Suit (BL))
Mithril Cube (Suit (WI))

Formuła działa działa jak Chaos Lamp. aktywuje się ją w pudełku prawym przyciskiem myszy. Otrzymujecie przedmiot ze slotem z losowo wbitym slotem (wśród najczęstszych występują: Alz Drop 15%, Hit Rate, Defense Rate). Puste sloty są rzadkim przypadkiem.


2) Formula Card Astral Core (Blue Mithril)
- 20x Material Core (Blue Mithril)
- 20x Quartz Core (Blue Mithril)
Cena:: 4,000 Alz

Craft Astral Core (Blue Mithril) warto zdobyć z powodu tego, że Material Core (Blue Mithril) dropi bardzo rzadko. Astral Core (Blue Mithril) występuje w dungeonie Forgotten Temple (rzadko), na mapach Mutanat Forest i Pontus Ferrum.

3) Formula Card Astral Core (Mithril)
- 20x Material Core (Mithril)
- 20x Quartz Core (Mithril)
Cena:: 4,000 Alz
Astral Core (Mithril), bardziej opłaca się wydropić w Forgotten Temple.

4) Formula Card C.A. Unit - Regard for H.Age
- 1x Illusion Coral
- 1x Machinery Head
- 1x Astral Skull
- 1x Infernal Ruby
Cena:: 4,000 Alz



Qest na skarb:

Jeżeli wypadnie jeden z trzech kluczy (czerwony, zielony albo niebieski), można dostać dodatkowo 4 skrzynie. Dungeon robią wszyscy ponieważ jeżeli klucz nie wypadnie(co czasem się zdarza), to party przypadnie w udziale w sumie 3 skrzynie od bossów.

Poza zależnością od koloru klucza, w qescie trzeba będzie aktywować 3 pudełka (Mutant Box) w ustalonej kolejności. Po trzecim pudełku klucz robi się złoty, można iść do skrzyń. Wtedy trzeba wrócic na korytarz, gdzie zbieraliście Cat Jewel tam będzie stać kamienny stożek Treasure Guardian.

Po aktywacji qesta otworzy się brama i pojawią się 4 skrzynie Relic Chest.

Wskazane jest, aby do każdego z kluczy aktywować różne pudełka. W sumie 8 pudełek, rozrzuconych po całemu dungeonie.

Uwaga: W ciągu jednej wyprawy można dobrać i aktywować tylko jeden klucz. Domówcie się, który kolor klucza wybierzecie (Najlepiej czerwony dla niedoświadczonego party).

MUTANT KEY (RED)

Najprostszy.
Pudełka:
1) Mutant (Red) Key 01 - w samym początku dungeonu (762584-A08)
2) Mutant (Red) Key 02 - na korytarzu z mobami Felichra i Vigest (GBA397-6-05)
3) Mutant (Red) Key 03 - w komnacie bossa Nesbite (14256-1-C700)
4) Treasure Key TypeA - aktywować Treasure Guardian i otrzymać 4 zielone skrzynie


MUTANT KEY (GREEN)

Pudełka:
1) Mutant (Green) Key 01 - na korytarzu z działami po bossie Chakris (TKMSMS-T-I09)
2) Mutant (Green) Key 02 - na korytarzu w początku dungeonu z mobami Grick (FT0059-46)
3) Mutant (Green) Key 03 - w komnacie z respa Vice Felichra i Vice Vigest - przed komnatą bossa Chakris (5987458-ES00)
4) Treasure Key TypeB - aktywować Treasure Guardian i otrzymać 4 zielone skrzynie

MUTANT KEY (BLUE)

Pudełka:
1) Mutant (Blue) Key 01 - korytarz przed komnatą ostatniego bossa z mobami Groga (K601-58203)
2) Mutant (Blue) Key 02 - w komnacie z respem Vice Felichra i Vice Vigest - przed komnatą bossa Chakris (5987458-ES00)
3) Mutant (Blue) Key 03 - w komnacie po korytarzu z działami z grupami mobow Granite Golem i Druga (200-G-23-55)
4) Treasure Key TypeC - aktywować Treasure Guardian i otrzymać 4 zielone skrzynie


Na dokładkę, mapka FT:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aarhamitz dnia Pią 1:50, 03 Paź 2008, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Apator
Czarna Otchłań



Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:40, 22 Wrz 2012 Temat postu:

w zwiazku z obecnym eventem dorwalem sie do darmowych wlotek i spamie troche ft1. moje refleksje w zwiazku z dungiem:

1. w komnacie przed Chakrisem pojawiaja sie dwie bramy. jezeli nie mamy zrobionego czerwonego klucza, obie i tak trzeba ubic, wiec robimy to w czasie pomiedzy respami (dotyczy pierwszej).

2. drugiej bramy ABSOLUTNIE nie rozwalac przed ubiciem Chakrisa (na ostatnim respie kotow trzeba pilnowac momentu otwarcia sie bramy) bo ubicie jej kaszani czas pojawiania sie jego tarczy. tarcze najlepiej zdjac ubijajac koty na schodach, a brame rozwalic po ubiciu 'nadzwyczaj zywotnego' kotka Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Apator dnia Sob 15:53, 22 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.cienistyazyl.fora.pl Strona Główna -> Questy i dungeony Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin