Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Egare
Szukający Cienia
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:38, 02 Lut 2012 Temat postu: Maquinas Outpost |
|
Czas by w końcu i ten dung pojawił się w repertuarze naszej gildii tak więc zaczynajmy!!!
Standardowy skład na MO to 2x WA, 1/2x WI lub 1/2x BL, 1x FB, 1xFS/FA.
FS przydaje się gdy pt nie ma zbyt dużego defa, FA natomiast umila rozgrywkę gdy pt jest wystarczająco silne.
Questy główne są stosunkowo proste wystarczy klikać kontrolery lub też zabić odpowiednie stworki, jako że nigdy nie prowadziłem pt i nie wiem czy znam cały wątek opuszczę go. Z dodatkowymi questami na AP jest już trudniej trzeba uważać jakie skrzynki się otwiera i kiedy co klikać. Temat dla mnie na razie obcy dlatego wcale nie będę się nad nim skupiał.
Ważnym elementem jest by skrzynki otwierała osoba która zna questy oraz pilnować by podnosić wszystkie quest itemy wypadające z bossów, gdyż po opuszczeniu niektórych pokoi nie można już do nich wrócić co uniemożliwia skończenie MO (dosłownie uniemożliwia).
Czasu na ukończenie jest niedużo dlatego też trzeba się pilnować np: odpalać dung dopiero gdy wszyscy są w środku, sp dawać tak by każdy dostał i zawsze było jedno ct oraz nie bić mobów które odejmują czas!!.
Po rozpoczęciu klikamy teleport przed sobą.
[link widoczny dla zalogowanych]
Odpalamy tam bm2+aura, pełne bufy + slot na sp które też obrazu daje WI.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać pierwszym bossem jest Quadra. Debufy i bufy każdej klasy widać więc można poobserwować. Po zabiciu jej 2 dashe dalej są mobki po których zabiciu otwierają się drzwi do kolejnego bosa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z zabiciem obu na podwójnej nie powinno być problemów.
Klikając kontroler opuszczamy ten pokój i znajdujemy się w startowym roomie gdzie należy kliknąć kolejny. Dialog powinien wyglądać następująco:
[link widoczny dla zalogowanych]
Po wejściu tam znajdujemy się w pokoju z kilkoma drzwiami. Za PT Liderem udajemy się do właściwych. Napotkamy tam grupkę mobków które należy zabić by otworzyła się bariera do dalszej części:
[link widoczny dla zalogowanych]
Po wykonaniu tej czynności możemy odpalić Rote (single BM, bez pc, bs czy ampa)
[link widoczny dla zalogowanych]
Po wyeliminowaniu go wracamy do wcześniejszego pokoju i wybieramy kolejne drzwi. Napotykamy tam ponownie te same mobki oraz barierę. Jednak po zabiciu mobków odejmuje nam czas. Należy bić środkową część bramy uważając by nie paść. WI powinien stunować moby by nie podeszły do bijących bramę.
[link widoczny dla zalogowanych]
W dalszej części pokoju czeka na nas pierwszy silniejszy boss. Dopalamy na nim aure odpalamy ampy, bs, pc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po kliknięciu kontrolera za nim znajdziemy sie ponownie w start roomie. Po kliknięciu kontroleta z jakąś informacją o alarmie pojawią się mobki brachium które należy zabić. Po wykonaniu tej czynności ponownie klikając ten sam przycisk przeniesiemy sie do kolejnego pokoju.
[link widoczny dla zalogowanych]
zabijamy je na resztkach bm z bossa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po wejściu do tego pokoju powinno zostać jakieś 20s ct sp. Tak więc czekamy tę chwilę i gdy jest sp odpalamy bm2 oraz można wszystkie buffy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Biegniemy do otwartymi drzwiami do kolejnego pokoju gdzie napotkamy znowu brachiumy. Po zabiciu ich otwierają się drzwi dalej, którymi wbiegniemy do dużego pokoju. Biegniemy lewą krawędzią i na końcu spotykamy wśród Cornusów 2 małe brachiumy należy je zabić i tu nie zapomnieć podnieść quest itemu!! Można po nich paść by odnowić bufy. Po czym ponownie wejść w ten sam teleport. Przeniesie on nas w miejsce gdzie było dawane sp. Gdy wszyscy się zbiorą wchodzi się do kolejnych otwartych drzwi w tym pokoju. Znajdziemy tam Cornusy należy je ubić by otworzyć drzwi na końcu korytarze. Tam spotkamy czarne mobki (takie jak na początku PF). Jedna osoba z dużym defem musi odlurować je na drugi koniec pokoju. Gdyż mocno hitają a zabijanie ich odejmuje czas a całe pt musi znaleźć się w pokoju by otworzyły się kolejne drzwi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po wejściu dalej napotkamy Hyper Inspectory zabicie ich odpali Plume która pojawi się przed nami w korytarzu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy Pluma już będzie czekać i wszyscy będą na miejscu odpalamy samo bm + 1WA rzuca pc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozwalenie skrzynki z nagrodą powoduje otwarcie się drzwi za bossem. Ponownie znajdziemy się w dużym pokoju gdzie należy biec prawą stroną. Na końcu znajdziemy silnego bossa na którego dopalamy aurę i odpalamy wszystkie buffy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po zabiciu go całe pt musi zginąć by pojawić się w start roomie.
Zostaje nam ostatni teleport do wykorzystania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po wejściu tam znajdziemy się w prostym korytarzu. WI daje sp i odpalamy bm+część buffów. Napotkamy na swojej drodze bramę. bez problemu na bm da się ją zniszczyć. Jednak haczyk jest taki że bardzo szybko się respi. Na bm da się ją zniszczyć jednak gdy ktoś z pt padnie będzie musiał ponownie się sam z nią zmierzyć co jest bardzo trudne i wymaga cierpliwości gdyż potrafi hitać co sekundę po 1,2k.
[link widoczny dla zalogowanych]
Za nie pojawia się boss chyba najtrudniejszy na MO. Ma bardzo mocne spiki przez co w gildii polecałbym picie flee potki. Należy stanąć za nim i dopalić aurę oraz resztę buffów jakie mogą się przydać. Na screenie widać iż fs jako jedyny stoi przed bossem. Ściąga na siebie hity i respiące się mobki w pobliżu.[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy zginie otworzą się drzwi do ostatniego pokoju. Jeżeli po zabiciu go zostanie nam 40+ sekund bm można odpalić Eins Frame. Niestety nie mam żadnego screenu z nim w roli głównej. Jeżeli będziemy zwlekać z jego zabiciem pojawi się Zwei Frame a następnie Drei Frame. Dlatego też jeżeli są jakieś problemy należy przeciągać je na początek pokoju by nie być hitanym przez pozostałe bossy.
Dla gildyjnych potrzeb można każdego bić na osobnym bm. W późniejszym etapie można kombinować z aurą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ważnym elementem jest ustawienie członków PT bossy mają potężne spiki. Gdy ktoś będzie bił z dystansu skaże pt na śmierć. Dlatego pamiętajcie stać w kupie bo w kupie siła!!
POWODZENIA!!
[link widoczny dla zalogowanych]
I coś na zachętę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście jest tego więcej ale nie będę się chwalił
Błędy oraz składnię poprawię niedługo. Na razie chciałem przygotować szablon dlatego też nie krytykujcie tego POZDRO!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BRUJO
Radcy Słońca i Mroku
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze wsząd..
|
Wysłany: Czw 19:45, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
szablon jak szablon jest zrobiony; ok
a teraz uporządkujmy: mam kilka obaszarow do ktorych warpimy:
1. factory: (2-a 1-e bosy)
2. tramsision area: (rota, odivit)
3. experimental zone: bosy(brachiumx2,pluma custodi flight)
4. main frame: bosy(fuge digitorum, 1,2,3 - frame) <-ostatnie bosy
Dalej, niektore bosy bije sie w okreslony sposob: tzn wszyscy ( czy wiz czy fa ) sa na maxymalnym dystansie od bosa ~3 (bosy te maja spike na cale pt, odivit np prawie zawsze 1go wykosi i zazwyczaj jest to niestety WI). Ponadto Odivit i Cutodi dzialaja nastepujaco: stun/down i spike, wiec jesli o down chodzi to "szybkie wstawanie" wskazane. Podobnie do obu powyzszych ma napewno "2-frame"
czesto robi sie tak, ze po 1-frame, wa padaja po buffy lub tez inni dodatkowo(BL), dlatego klasy zasiegowe moga przed last bosami rozwalac brame, "jak na ca6"
WI na niektorychy mobach i w pewnych lokacxja stosuje stun ile sie da - to znacznie reszcie ulatwia wyczyszczenie danej lokacji z mobow.
Hm, to by bylo na tyle co pamietam; jak cos uzupełnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BRUJO dnia Czw 19:49, 02 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|